bo PROFOTO świeci tak jak trzeba :)

Często ludzie zadają mi pytanie, jak to się dzieje, że Twoje zdjęcia wyglądają tak ładnie mimo, że nie używasz za dużo photoshopa? No właśnie, odpowiedz jest skomplikowana i banalna za jednym razem- światło 🙂 . Jako, że oświetlenie oświetleniu nierówne nie zawsze da się osiągnąć takie same wyniki różnym oświetleniem, dlatego moim pierwszym wyborem i słusznym było kupienie oświetlenia szwedzkiej firmy profoto. Towarzyszy mi ono od początku mojej przygody studyjnej, tj od niespełna 4 lat. Światło profoto zawsze dawało mi rezultaty jakich powinienem się spodziewać po tej klasy sprzęcie- jest niezawodne, trwałe i pancerne i niesamowicie powtarzalne i stabilne. Wrzucam tutaj jedno zdjęcie z sesji beauty gdzie setup był ustawiony aby pomieszać światło twarde z wypełniającym miękkim. Ogólnie użyłem 4 lamp, w tym fresnela, 1 lampa- plaster miodu z garnkiem, ringflasha i softboxa 3×4. Wszystko podpiete oczywiście pod generatory mobilne. Zadanie było takie aby ładnie zarysować twardym światłem makeup i pokazać jego wybłyszczenie, oraz drobiny brokatu na skórze, oraz by zachować szczegóły w cieniach pod rzęsami i nadać zdjęciu ogólnie bardziej zimny filmowy charakter. Efekt jaki chciałem uzyskać dokładnie był taki jaki założyłem przed sesją. Aby pokazać szczegół spod rzęs zamieszczam jedno zdjęcie w powiększeniu. Ekipa zdjęciowa spisała się fantastycznie począwszy od modelki Basi, skończywszy na wizażystce Oldze Zalewskiej, fryzurach Irenki Bzdoń i stylizacji Justyny Zalewskiej.
2konkurs kwadrat mini
NIKON PRO1 kwadrat ciete ok

Skomentuj

